Правила перевезення
Східно-європейська подорож - Правила перевезення
Загальні умови перевезення пасажирів

✔ Пасажир повинен прибути на посадку на пізніше як за 30 хвилин до від’їзду автобуса. У разі запізнення на посадку відповідальність несе пасажир.
✔ Пасажир зобов’язаний пред’являти квиток для контролю одночасно з паспортом, якщо паспорт не є біометричний пасажир зобов’язаний мати дійсну візу на день відправлення, якщо віза не є дійсною, пасажир не може здійснити поїздку по даному квитку і втрачає кошти за квиток.
✔ Пасажир зобов’язаний зберігати квиток до закінчення рейсу.
✔ Діти та молодь до 16-ти років можуть їхати лише у супроводі дорослих.
✔ При зупинках пасажир повинен вчасно повернутися до салону автобусу. Тривалість зупинок оголошується водієм або стюардесою. Після закінчення цього часу автобус їде, а Пасажир що спізнився продовжує маршрут самостійно без компенсації проїзду.
✔ Перевізник не відповідає перед пасажиром за правильність оформлення та наявність документів, необхідних для перетину кордонів.
✔ Порушення пасажиром митних чи еміграційних правил. У випадку, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу, екіпаж автобуса має право від’їхати з кордону без пасажира згідно з розкладом руху автобуса.
при порушенні пасажиром візових режимів, перевізник залишає за собою право не здійснювати перевезення пасажира та не надавати грошову компенсацію за невикористаний квиток.
✔ Відповідно до закону про захист персональних даних перевізник не надає інформацію про пасажирів.
✔ Перевізник не відповідає за запізнення під час руху і несвоєчасність прибуття до станцій слідування, якщо це спричинилося незалежними від нього обставинами (в тому числі затримками під час проходження кордонів, погодними умовами, транспортними пробками, діями державних органів, ремонтними роботами на дорогах і т.д., діями самих пасажирів, що впливали на виконання даних обставин) та іншими причинами (технічними проблемами, що виникли з автобусом під час руху, котрі не могли бути попереджені фірмою-перевізником, не зважаючи на всі прийняті засоби застереження).
✔ Розкладом руху автобусу не передбачено час для оформлення Tax Free.

Перевезення багажу:
✔ Один пасажир має право на безкоштовне перевезення: ✔ (одного) місця багажу багажу вагою до 30 кг, та розміром (довжина+ширина+висота) не більше як 170 см.
= (одного) місця ручного багажу вагою до 5кг. Зa ручний багаж вважається сумка, яка легко переноситься і можна її помістити на місце під сидінням або над сидінням пасажира. За ручний багаж на протязі рейсу відповідає пасажир. Перевізник не відповідає за ручний багаж.
✔ Додатковий багаж перевозиться при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса, за який береться оплата, згідно з тарифами 5 грн. / 1 злотий. Додатковий багаж не повинен перевищувати розмірів та ваги основного багажу.
✔ Перевізник несе відповідальність тільки за той багаж, який прийняв для перевезення, тобто пасажиру був виданий документ (багажна бірка, наклейка тощо), який підтверджує прийняття багажу.
✔ Перевізник не несе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, що легко б’ються, швидко псуються, неправильно упаковані, цінні (гроші, документи, електронні та технічні засоби тощо) речі, що перевозяться в багажному відділенні автобуса.
✔ Перевізник не несе відповідальність за незначне або поверхневе пошкодження зареєстрованого багажу що перевозиться в багажному відділенні автобуса, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв’язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки.
✔ Не перевозиться багаж негабаритних розмірів (холодильники, теливізори, дивани і т.п.).
✔ Велосипеди перевозять у багажному відділенні автобуса при наявності вільного місця. У велосипеда, який перевозиться таким чином, необхідно зняти переднє колесо і упакувати окремо. Велосипед також повинен бути упакований. Розібраний і упакований велосипед рахується за дві одиниці багажу. На велосипед, що перевозиться (навіть бувший у використанні) обов’язково повинен бути документ (чек тощо) який підтверджує його купівлю.
✔ Перевізник несе відповідальність за втрачений або пошкоджений багаж у багажному відділенні автобуса тільки, якщо це сталося по вині перевізника, що доказано пасажиром, при умові заяви про втрату не пізніше трьох днів після виїзду автобуса, перевізник компенсує 100 доларів США за втрачений багаж.
✔ Заборонено перевозити багаж, що загрожує безпеці або здоров’ю інших пасажирів може пошкодити інший багаж або траспортний засіб.
✔ Перевізник не відповідає за втрату пасажиром грошей, біжутерії, паспорта, цінних паперів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність та інших цінностей, що не знаходяться у багажному відділенні автобуса.
✔ Перевезення тварин перевозиться за окремим квитком зі знижкою 20% (з наданням окремого місця).
✔ Пасажир, який у час пік (червень-серпень, під час новорічних свят з 15.12-15.01 та за два тижні до Великодніх свят) має надмірну кількість багажу, яку неможливо помістити до багажного відділення автобусу, відмовляється їхати, втрачає право на повернення вартості квитка. Радимо переправляти багаж заздалегідь, коли автобуси менш завантажені.
✔ Перевізник не гарантує і не відповідає за зберігання забутих в автобусі предметів і багажу. По можливості, знайдені речі передаються до місцевого представництва фірми-перевізника.

Східно-європейська подорож - Правила перевезення
Умови придбання квитків:
✔Квиток є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі, дійсний до дати та години виїзду, що зазначені у квитку.
✔Здійснивши оплату за квиток, пасажир підтверджує, що він ознайомлений з умовами придбання квитків і умовами перевезення пасажирів на даному рейсі.
✔При отриманні квитка пасажир повинен одразу перевірити правильність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі.
✔У разі неявки пасажира на відправлення автобуса, яке зазначено у квитку, перевізник залишає за собою право вдруге продати його місце в автобусі, без повернення коштів за квиток.
✔Дату виїзду можливо змінити 2 (два) рази за тарифом: Україна – 100 грн, Польща – 20зл. Зміна терміну від’їзду можлива тільки при наявності вільного місця в автобусі.
✔Фотокопія квитка не визнається за проїзний документ.
✔Квиток з відкритою датою повернення діє впродовж 6 місяців від дати виїзду. Відкрита дата (OPEN) оплачується за тарифом що і зміна дати. Дата зворотнього виїзду по квитку без вказаної дати звороту (OPEN) підтверджується в головному офісі СП “Східно-Європейська подорож” при наявності вільних місць на запланований пасажиром рейс.
✔У разі втрати квитка до моменту відправлення, відновити його можливо за місцем придбання за додаткову плату. Квитки з датою виїзду „OPEN“ відновленню не підлягають.
✔Пасажир, який придбав on-line електронний квиток - зобов’язаний роздрукувати його в 3-х екземплярах і пред’явити при посадці в автобус. У разі відсутності роздрукованого електронного квитка перевізник має право відмовити у перевезенні, без права на компенсацію.


Повернення грошей за невикористану подорож:
✔Гроші за невикористану подорож повертаються виключно фірмою, в якій був придбаний квиток.
✔Підставою для повернення грошей є бланк (квиток) зі всіма відривними купонами.
✔Гроші за невикористану зворотну подорож не повертаються.
✔Пасажир, який не з’явився або запізнився, не має право на повернення вартості квитка.
✔При відмові від поїздки пасажир має право на повернення вартості квитка за наступною схемою: а) при відмові від поїздки більш як за 10 днів - 80% вартості переїзду. б) при відмові від 10 до 3 днів – 50% вартості переїзду. в) менш ніж за 3 дні – 10% вартості переїзду. г) за 24 год. до подорожі кошти не повертаються. д) при бронюванні квитка (оплата - 20%) вартості квитка – кошти не повертаються. е) Гроші за невикористану зворотну подорож не повертаються.

Посадка.
✔Пасажир має прибути на посадку щонайменше за 30 хвилин до відправлення. Здавши до багажного відділення свій багаж, пасажир має пред’явити всі необхідні документи і ручну поклажу представнику фірми, який, у свою чергу, вкаже місце, яке займатиме пасажир в автобусі. Місця вказує лише фірма-перевізник. Місця, вказані будь якою іншою фірмою, є недійсними. Зайнявши своє місце, просимо не виходити з автобуса, аби не заважати здійснювати посадку.
✔З метою безпеки фірма не дозволяє вхід в автобус інших людей, крім самого пасажира, тому радимо прощатися до того, як почнеться посадка.

Поведінка в автобусі:
✔Під час руху в салоні автобусу заборонено палити, вживати алкогольні напої та наркотики. В разі не виконання цих вимог перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації.
✔Перевізник має право відмовити перевозити пасажира у нетверезому стані, забрудненому одязі а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою інших пасажирів або створює небезпеку для подорожуючих.
✔Протягом поїздки заборонено класти ноги на сидіння, лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
✔Сміття необхідно складати в індивідуальні пакети і викидати в смітники на стоянках.
✔Категорично заборонено відволікати водія під час руху.
✔Пасажири, які порушили правила поведінки в автобусі, висаджуватимуться без компенсації вартості проїзду.
✔При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіантів.
✔ Нa проїзд найближчим рейсом перевізника, або його партнера до місця призначення.
✔ На повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав.
✔ При взаємній догоді перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.

✔ Перевізник не несе відповізальності за запізнення під час руху, спричинене незалежними від нього обставинами. Час прибуття автобуса може відхилятися, від вказаного, в межах ± 2 години. Фірма залишає за собою право вносити зміни в умови або графік перевезень, які регламентуються внутрішніми правилами або погодними умовами чи форс-мажорними обставинами. У зв`язку з проходженням певного кілометражу автобусом, у Львові можлива заміна автобуса.

Банківські реквізити
Філія АТ "Укрексімбанк" у
м. Львові
Р/Р 26000000028142
МФО 322313
ЗКПО 19366040
Запрошуємо до співпраці
Наша компанія пропонує наступні послуги:
- надання автобусів на замовлення та в оренду
- регулярні автобусні перевезення у Бельгію,
   Францію та Великобританію


Якщо ви бажаєте стати нашими агентами,
звертайтесь за контактними телефонами
Навігація
Copyright © 2013 Eastern European Travel